איך אוכל לדעת מה הוא דירוג האשראי שלי

קרדיט קלין > מאמרים וכתבות > שיפור דירוג אשראי > איך אוכל לדעת מה הוא דירוג האשראי שלי

בשנת 2016 עברה רפורמה חדשה בעולם הפיננסי הישראלי, חוק חדש ששינה את כל מה שהכרנו בעבר, שנקרא " שירות נתוני אשראי". מטרתו של חוק זה היא לשמש כמאגר נתוני אשראי– שם כל המידע על הפעולות הבנקאיות שלך, כרטיסי האשראי שלך, צ'קים והלוואות נמצאים.

מטרתו של חוק זה היא לברר האם אתם הצרכנים תוכלו לעמוד בהלוואה או במשכנתא שאתם רוצים מהבנק. כלומר, האם משתלם לבנק לתת לכם הלוואה, כרטיס אשראי עם מסגרת גבוהה, מסגרת חשבון עו"ש, פנקס צ'קים ועוד.

לכל אחד, יש דירוג אשראי אישי- כך הבנק יכול להסתכל באופן אינדיבידואלי על היסטוריית נתוני האשראי של כל לקוח.

 

מה משפיע על דו"ח נתוני האשראי שלי?

במידה ולא התנהלתם נכון כלכלית בעבר- חרגתם ממסגרת כרטיסי האשראי שלכם, חזרו לכם צ'קים לא עמדתם בתשלומי ההלוואות או איחרתם בתשלומים- הדבר יירשם במאגר נתוני האשראי שלכם וישפיע על הBDI שלכם – נתוני האשראי שלכם- מה שיקבע בפועל אם להבא יאשרו לכם הלוואה ועם כן, באיזה ריבית.

 

אז איך אוכל לראות את דו"ח האשראי שלי ולבצע בדיקת דירוג אשראי?

אתם אומנם לא יכולים להוציא דו"ח של מה הוא סטטוס הBDI שלכם, אבל, אתם כן יכולים להוציא דו"ח אשראי ולבצע בדיקת דירוג אשראי. כדי לעשות זאת עליכם להוריד אפליקציה בשם קפטן קרדיט ואחת לשנה תוכלו לבצע בדיקת דירוג אשראי- כך תוכלו לדעת אם דירוג האשראי שלכם במצב- טוב רע או מתחת לממוצע.

במידה ודירוג האשראי שלכם נמוך בצורה חריגה, נמוך או מתחת לממוצע, עליכם לבצע מחיקת היסטוריית אשראי ונתוני אשראי שלילים באופן מיידי.
כאשר במידה ולא יימחקו הנתונים- לא תוכלו לקבל הלוואות, משכנתאות, כרטיסי אשראי והריבית שתשלמו תהיה גבוה משמעותית.

אנו בקרדיט קלין מתחייבים להעביר אותכם מחיווי נתוני אשראי שלילי לחיובי!בתהליך פשוט, קל ומהיר שכולל בדיקה של חיווי האשראי, דירוג האשראי ומחיקת היסטוריה שלילית.

קרדיט קלין יוכלו להפוך את ה"לא" של הבנק ל"כן".

לפרטים נוספים וייעוץ חינם חייגו עכשיו: 03-3752244

איך אוכל לדעת מה הוא דירוג האשראי שלי

רמי קוסטוקובסקי

רמי קוסטוקובסקי

מומחה בתחום הפיננסי מעל 12 שנה. מייסד ובעלים של חברת קרדיט קלין, החברה הגדולה והוותיקה בישראל בתחום ה-BDI ושיפור דירוג אשראי. עזרתי כבר למעל 20 אלף לקוחות לצאת לחופש כלכלי. ביניהם בעלי עסקים ואנשים פרטיים, בעזרת תכניות ליווי וסיוע של התנהלות כלכלית נכונה בשיטה מנצחת.

סגור לתגובות.

פתח צ'אט
פנו אלינו
שלום, מתעניין לגבי שיפור נתוני אשראי?